Sunday, October 23, 2011

MUSIM KENDURI AKAN TIBA - APA GOODIES ISTIMEWA ANDA?

Tinggal lagi beberapa minggu musim cuti persekolahan akan menjelang. Maka pada waktu itulah ramai antara kita akan menjalankan Walimatul Urus ataupun Majlis kenduri perkahwinan anak-anak mahupun saudara. Tak ketinggalan juga kepada yang akan menghadiri majlis menyambut menantu atau pertunangan.

Sudahkah anda bersedia dengan cenderahati @ goodies yang akan diberikan kepada para tetamu atau anda masih memikirkan perkara tersebut.

Pastinya anda inginkan kelainan pada Majlis istimewa anda tersebut....
Disini saya ingin cadangkan kepada anda ,BARLEY PEANUT CANDY  @ COFFEE PEANUT CANDY... Goodies istimewa yang boleh diberikan pada majlis anda nanti.

SESUATU YANG ADA KELAINAN PADA MAJLIS ISTIMEWA ANDA......

Anda boleh masukkan kedalam bungkusan sebanyak 4-5 pcs Peanut Candy untuk setiap tetamu anda.Kosnya hanya sekitar RM 1 - RM 1.50 untuk seorang tetamu.

Sekiranya anda mempunyai tetamu seramai 1000 orang ,kos keseluruhan goodies untuk tetamu anda hanyalah sebanyak RM 1000 - RM1500 shj.



Biasanya apa yang anda dapat lihat dimajlis kenduri ialah pemberian goodies seperti gula-gula,kuih bahulu, kerepek,kek cawan,telor dan sbgnya...biasa je kan...tiada kelainan ....tiada apa-apa yg istimewa.
JADI...Apa kata anda tukarkan perkara yang biasa itu menjadi sesuatu yang istimewa yang diingati oleh anda dan tetamu anda selamanya.


Bagi para tetamu yang lebih istimewa atau VVIP anda boleh buatkan bungkusan lebih istemewa seperti ini..


Anda boleh masukkan 15 pcs Barley Peanut Candy didalam bekas bujur ini dengan ditambah decor dari kreatif tangan anda sendiri...hebat bukan..?? Pastinya tetamu VVIP anda akan mengingati majlis anda ini sebagai sesuatu yang istimewa bagi dirinya.



Atau anda boleh buatkan pilihan bekas seperti ini...Empat segi tepat...OK juga kan....?? Ada sekumtum bunga kecil dan juga ada stiker nama majlis perkahwinan dan nama pengantinnya.....mmmphh..bestnya...

Apa tunggu lagi..order peanut candy anda sekarang dan anda boleh start buat decor untuk majlis istimewa anda nanti...


HUBUNGI ; SYAMS-GOLD     012-2622 234.   24jam...365hari....X de cuti untuk perkhidmatan yang terbaik untuk anda semua..

1 comment:

  1. menarik juga kan idea ni...nanti bleh try...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails